środa, 28 sierpnia 2013

Rozdział 9 ♥

* Oczami Ally *
Minęły już 3 dni odkąd zaginął Austin. Nie umiem spać , jeść i racjonalnie myśleć. Po prostu mam dosyć życia , dobrze że mam przy sobie takich przyjaciół. Trish i Charlie są przy mnie na zmianę  , bardzo mnie wspierają jestem im bardzo wdzięczna za to. Nie wystąpiliśmy  w kawiarni. Policja zaczęła już poszukiwania mojego chłopaka. Przez to wszystko strasznie opuściłam się w nauce.  Leżałam tak na łóżku już z 2 godziny , rozmyślałam i wciąż płakałam. Zaraz miałam jechać na lotnisko , ponieważ dziś miała przylecieć moja starsza siostra Jessica. Nie widziałam jej od 5 lat , ponieważ mieszkała w Londynie. Wstałam , udałam się do mojej garderoby i zaczęłam szukać odpowiedniego ubioru. Już po chwili zdecydowałam się na ten zestaw :
Szybko się przebrałam i zrobiłam delikatny makijaż. Do torebki spakowałam najpotrzebniejsze rzeczy , zadzwoniłam po taksówkę , zeszłam na dół i zamknełam za sobą drzwi. Wsiadłam do taksówki i ruszyłam na lotnisko. Nie umiałam doczekać się spotkania z Jess . Gdy byłyśmy małe , byłyśmy wręcz nierozdzielne . Teraz dużo się zmieniło. Ona ma już 21 lat , ma narzeczonego i dwu letniego synka  Maxa . Ja mam prawie 18 lat i mojego Austinka który po prostu zapadł się pod ziemię. Mimo to cieszyłam się na to spotkanie. Cała droga minęła mi na rozmyślaniu. Po 15 minutach dotarłam na lotnisko , zapłaciłam kierowcy i udałam się na terminal B. Stałam i patrzałam przez szybę jak startują i lądują samoloty. Chciałabym kiedyś polecieć tak z Austinem i może z naszymi dziećmi. Po chwili koło mnie znalazła się Jess z rodziną.
- Ally .! Witaj siostrzyczko . Co tam ? - zaśmiała się Jess
- Hej. Nie za dobrze . Austin , mój chłopak gdzieś zaginął . Policja już go szuka. - zasmuciłam się.
- Przykro mi., Na pewno się odnajdzie. A tak w ogóle to Oliver , mój narzeczony. - pocieszała mnie , a ja podałam rękę Oliverowi.
Od razu zaczęliśmy się przytulać i gawędzić. Mój siostrzeniec Max był najsłodszym dzieckiem na świecie. Mieliśmy ze sobą dużo do porozmawiania , więc wszyscy razem poszliśmy do pizzerii. Opowiedziałam im o tym co działo się przez ostatnie lata. Zeszło nam tam z jakieś 3 godziny. Następnie pojechaliśmy do domu, ja zajęłam się Maxem , a moja siostra z Oliverem rozpakowywali się. Później wszyscy zrobiliśmy sobie naleśniki i spałaszowaliśmy je. Po kolacji Oliver poszedł wybrać film , Jess usypiała małego  , a ja zrobiłam cole i popcorn. Świetnie się dziś bawiłam , nareszcie trochę przestałam myśleć o moim ukochanym blondasku. Jakoś po 23 poszłam wziąć prysznic , a później usiadłam na moim łóżku i zaczęłam pisać całe moje przemyślenia w moim zeszycie. Całkiem przez przypadek wyszła mi z tego niezła piosenka. Była północ , położyłam się spać. Po 15 minutach obudził mnie dzwonek do drzwi zastanawiałam się kto to może być o tej godzinie. Założyłam na siebie szlafrok , i powolnym krokiem zeszłam na dół. Otworzyłam drzwi , i moim oczom ukazał się Austin.

* Oczami Austina *
Ciągle mnie trzymali. Byłem strasznie głodny. Tęskniłem za Ally. Zastanawiałem się jak stąd uciec. Do głowy wpadł mi pewien pomysł. Zmyliłem ochroniarza i wycieńczony biegłem w kierunku domu Ally. Stanąłem przed jej drzwiami , zadzwoniłem dzwonkiem i zmęczony zemdlałem.

-----------------------------------------
Siemka ! Rozdział dziś trochę nudnawy. Postanowiłam uwolnić Austinka , ale to nie koniec ich kłopotów. Nowy rozdział jutro , ale nic nie obiecuję ;)) A teraz piosenka :

~ Do następnego , Agata ♥                                                                                                                       

6 komentarzy:

  1. Zemdlałaś mi Austina, ale przynajmniej go wypuściłaś! Hhaha.... Rozdział mega

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty dasz dzis nexta plissssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział i wcale nie nudnawy!
    Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty! *-*
    Ale next ma się pojawi jeszcze dziś! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się , że podoba Wam się moje opowiadanie :)) ale przepraszam Was rozdziału dziś nie będzie. Nie wyrobie się :( a wnet szkoła , trzeba się zacząć przygotowywać :(( jak się szkoła już zacznie rozdziały bedą się ukazywać 2 razy w tygodniu , oczywiście nie zawsze bo gdy będzie dużo sprawdzianów będzie tylko jeden rozdział na tydzień ;3 a i gdy będzie 10000 tysięcy wejść na bloga zrobię konkurs *.* Tak więc trzymajcie się i do następnego >.<

    OdpowiedzUsuń