środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 4 ♥

* Oczami Austina *
Całą noc nie umiałem spać , myślałem nad tym czy nie wynieść się z domu razem z moim ojcem. Ale mój ojciec wyjeżdża do Los Angeles , musiałbym zmienić szkołę , nie spotykałbym swoich przyjaciół. Najbardziej by mi brakowało Ally , więc postanowiłem zostać tutaj . Nagle usłyszałem pukanie do drzwi .
- Proszę . - powiedziałem
- Hej synku . Musimy porozmawiać. - zza drzwi wyłonił się mój ojciec.
- Hej . No okey.
- Musisz wiedzieć , że strasznie mi Cię będzie brakować . I , że zawsze możesz do mnie przyjechać-  mój ojciec wsunął rękę do kieszeni i wyciągnął małe zdjęcie na którym byłem ja z nim , zostało one zrobione w moje ostatnie urodziny . Pamiętam to dokładnie , dzień po moich urodzinach poznałem Ally . Od razu się w niej zakochałem , to było takie uczucie , którego nigdy wcześniej nie doznałem .
- Kocham Cię tato . - przytuliłem go i nie chciałem puszczać.
- Muszę już jechać na lotnisko .- mój ojciec puścił mnie , wstał , pomachał mi i odszedł.
Zostałem sam , zastanawiałem się kiedy wprowadzi się tutaj ten facet , jak będzie wyglądało nasze życie. Długo nie musiałem czekać na odpowiedzi na moje pytania , bo chwilę po wyjściu mojego ojca usłyszałem krzątania się na dole w salonie. Postanowiłem tam zejść i to sprawdzić. Własnym oczom nie umiałem uwierzyć , na dole stała moja mama , dziewczyna trochę starsza ode mnie i ten facet ( nazywam go tym facetem , ponieważ to przez niego rozwaliła się moja rodzina ) .
- Kochanie przedstawiam Ci Dereka , a to jego córka Charlotte - Charlotte była bardzo ładna i miła , więc postanowiłem jej pomóc z walizkami. Pokazałem jej pokój , i trochę rozmawialiśmy.

* Oczami Charlotte *
Bardzo się cieszę , że w końcu znów mogę mieć normalną rodzinę . Ale widzę , że Austin jest tym trochę załamany , w końcu przez mojego ojca rozpadła się jego rodzina. Austin jest naprawdę ładny , słodki i utalentowany . Wydaje mi się , że będziemy się dobrze dogadywać.
- Masz dziewczynę ? - byłam strasznie ciekawa , ponieważ chłopak co chwile się zamyślał .
- Nie , ale jestem zakochany. - nieśmiało odpowiedział
- Uuuu... ;)) Jak ona ma na imię ? Gadaj wszystko , a ja zamieniam się w słuch. - powiedziałam zadowolona , naprawdę dobrze mi się z nim dobrze gada. Jeszcze trochę czasu i będzie dla mnie jak prawdziwy brat.
- Ma na imię Ally , jest moją przyjaciółką. Chodzi zemną do klasy , a i pisze dla mnie piosenki. Zresztą jak chcesz to możemy iść teraz do niej to ją poznasz. Co ty na to ? - zaproponował .
- A ja na to jak na lato .

* Oczami Austina *
Szczerze sam się sobie dziwie , że powiedziałam jej o Ally. Nawet mój przyjaciel nie wie o tym , że podoba mi się Ally , a ją znam od jakiś 2 godzin i jej zaufałem .
- A ty masz chłopaka ? - zapytałem zaciekawiony , po drodze.
- Miałam , ale rozstaliśmy się 2 tygodnie temu. - zauważyłem , że w jej oku zakręciła się łza.
- Przykro mi . Nie martw się , znajdzie się inny , na pewno lepszy.- przytuliłem ją. Nawet nie zauważyłem , że już znaleźliśmy się pod Sonic Boomem. Więc weszliśmy do środka i od razu zauważyłem Ally za kasą . Znów doznałem tego głupiego uczucia.
- Hej Ally ! To Charlotte , córka faceta mojej mamy. Jest taka fajna. - no i znów zapatrzyłem się w oczy Ally , i uśmiechałem się jak głupi.
- Mówcie do mnie Charlie . Miło poznać dziewczynę , która tak zawróciła mojemu nowemu braciszkowi w głowie. - Charlie podała rękę Ally , a ja zrobiłem minę z stylu ,, ZARAZ CIĘ ZABIJĘ''  w stronę Charlie , a chwile później zrobiłem się czerwony jak burak i uciekłem do pokoju na górę.

------------------------------
Hejka :)) Nie miałam dziś weny , dlatego rozdział taki sobie . Zresztą sami oceńcie . Jutro nie będzie nowego rozdziału. Może jakaś krótka notka , ale nic nie obiecuję. Więc nowy rozdział najprawdopodobniej w piątek. A teraz piosenka :

2 komentarze:

  1. Świetny! :D
    Nawet kiedy nie masz weny, rozdziały Ci super wychodzą :) Mimo wszystko, życzę Ci jej :*
    Czekam na kolejny <3
    PS. U mnie też nowy rozdział, zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co bez weny nadal piszesz zajebiście.
    Ale z całego serca życzę ci ,aby wena wróciła.
    A rozdział zajebiście fajny i dobry ;)
    Czekam na nexta ♥♥♥
    Lena ♥

    OdpowiedzUsuń