czwartek, 22 sierpnia 2013

Już ponad 1000 wejść ;))

Siemka .! :)) Tak jak obiecywałam , dodaje dzisiaj krótki post. A w nim chciałabym podziękować już za 1000 wejść i od razu powiedzieć , że jest to mój najbardziej odwiedzany blog z czego bardzo się cieszę. Dziękuję Marthcie Marano , która polecała mój blog oraz komentarzami motywuje mnie do dalszego pisania.

W sobotę nowy odcinek Austina&Ally na Disney Channel. Odcinek nazywać się będzie ,, Freaky Friday & Fiction " w którym przyjaciele zamienią się ciałami. Ja już nie umiem się doczekać , a wy ? XD Niestety w tym odcinku nie będzie Auslly ( odcinek nie jest w porządku chronologicznym ) .

A jutro nowy rozdział :D Teraz piosenka :
 

2 komentarze:

  1. Nie masz za co dziękować. Ten blog jest niesamowity i nie dziw się, że masz tyle wyświetleń :) A za polecanie i komentarze, nie ma sprawy :) Wygrałaś mój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja codziennie wchodzę na Twojego bloga. Co do odcinka też nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń