poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Rozdział 2 ♥

- Czytaliście mój zeszyt ?! - zaczęłam krzyczeć i wymachiwać rękami nad głową Austina , po czym wzięłam mój zeszyt i zaczęłam uciekać. Po policzku łzy leciały mi ciurkiem. Ciągle biegłam przed siebie. Nie wiedziałam co mam ze sobą robić. Postanowiłam , że usiądę na ławce , założyłam ręce na oczy i wciąż płakałam. Nawet nie zauważyłam , że ktoś stał nade mną. Zorientowałam się dopiero , gdy ktoś położył rękę na moim ramieniu. Był to w własnej osobie Austin.
- Przepraszam , że czytałem twój zeszyt . Wybaczysz mi ? - zrobił minę smutnego pieska. A ja nie umiałam się mu oprzeć i zapatrzyłam się w jego śliczne brązowe oczka.
- Nooo... dobrze . - przytuliłam blondyna.
- Dzięki Ally . To może wróćmy do Trish i Deza co ? - po czym delikatnie dotknął mojej ręki..
- Okey . Chodźmy. - chwyciłam jego rękę i ruszyliśmy w stronę plaży.

Po 10 minutach doszliśmy do naszych przyjaciół . Usiedliśmy przy naszym stoliku , zjedliśmy nasze lody ,  a właściwie to co z nich zostało. A potem dosyć długo rozmawialiśmy .

- To co piszemy razem piosenki ? - blondasek delikatnie się do mnie uśmiechnął.
- Jasne , może od razu zabierzemy się za pisanie ? Chodźmy do Sonic Booma . ! - zaproponowałam.
- Idziemy .

Gdy doszliśmy do mojego sklepu , ja z Austinem usiedliśmy przy fortepianie i zaczęliśmy pisać nasz pierwszy super hit.  Po chwili przyszła Trish .
- Kto ma jutro zaśpiewać ze Złotym Złotym ? - oznajmiła nam Trish.
- Aaaaaaa ! Austin. Gratuluję . - przytuliłam Austina.
- Ja nie mogę , ale fajnie.  - Austin skakał z radości

Gdy Trish wyszła , ja z Austinem dalej pisałam piosenkę . Aż do momentu , gdy Austin dotknął mojej dłoni , uśmiechnął się do mnie i patrzeliśmy sobie w oczy około 2 minut. To było takie magiczne.

Następnego dnia o godzinie 16 cała nasza czwórka pojechała na scenę Złotego Złotego . Austin od razu zaczął śpiewać piosenkę , a my tańczyliśmy w tle.

---------------------------
Hej .!
Co tam u Was ? :)) Dziś jak obiecałam nowy rozdział. Trochę krótki ale ważne , że jest. Liczę na komentarze pozytywne jak te negatywne. Następny najprawdopodobniej jutro , więc do następnego XD paaa ;*

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział, tylko szkoda, że taki krótki. Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział! :D
    Krótki, ale świetny :)
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opowiadanie ;) czakem na kolejny rozdział i mam nadzieję że będzie troszkę dlłuuższy! super się czyta

    OdpowiedzUsuń